Rail Baltica :(
Vot tikai to mums pietruka līdz pilnai laimei - darbi jau uzsākti. Nezinu vai tas ārprāts pāries pats.krumuzagis 1 talk to talk, walk towalk,laikam cilvēki no inženieru pasaules varētu ko teikt, droši ka augsutmā strādājot sanāk prātā visas iespējamās bailes, varbūt tādeļ dažreiz esmu neadekvāts, jo kā jau visi mietpilsoņi sāku apgūt profesiju un caur radiem strādāju, nevis attīstiju un pilnveidoju knipelēšanu stāstu rakstniecību un apziņu 2020-04-29 09:47
Vaukskis 1 ..Lai izdodas ! 2020-04-29 09:53
rokons
3
Ref 09:47
Ja mājās ir traktors, pa haiveju braukt nevari!
Divi dažādi sliežu platumi Baltijas valstis nodala no Eiropas.
Cara laika mantojums, noderīgs austrumu virzienā, bet ne vairāk.
Latvijā esošais tīkls der arī vietējai satiksmei, bet pasažieru vagonu ta nav!
2020-04-29 10:33
AivarsN 6 3 Kas zina, cik ilgi vispār mēs pie tās ES turēsimies, jo tā irst pa vīlēm. Kāpēc par katru cenu jācenšas nokļūt uz kuģa, kurš lemts nogrimšanai? Pēc jau iesāktā restarta, pasaule tiešām mainīsies līdz nepazīšanai. Vēlāk var izrādīties, ka mūsu tā sauktā valdība, cītīgi strādājusi noziedznieku uzdevumā. Ja uzmanīgi ieklausās lielvalstu līderu dialogos, tad pasaule virzās uz apvienošanos un sekmīgu sadarbību. Tikai Baltijas valstis stingri ietura šķelšanās un naidošanās kursu. Ka tik beigās nepaliekam vieni paši ar savu moderno dzelzceļu, pa kuru nav kam braukt. Ir jau saprotams, ka daudzi karantīnā nosēdējušies, grib ar komfortu atgriezties atpakaļ plantācijās. Tikai vispirms vajadzētu precizēt, cik ilgi jūsu lētais darbaspēks tur vēl būs vajadzīgs. Ļoti iespējams, ka pēc krīzes, pat vietējiem tur nebūs ko darīt. Varbūt uz tām zemes platībām, kuras paliks zem dzelzceļa, lietderīgāk būtu kaut ko iesēt, vai uzcelt ražotnes, lai nav jābrauc verdzībā? 2020-04-29 10:46
anis
1
1
Ja vēsi parēķina saimnieciskos ieguvumus-vai vispār būs pozitīvs rezultāts tautsaimniecībai/iedzīvotājiem kopumā? Tās dažas pieturas tik un tā papuasiem būs kā zaķītim stopsignāls! Vai ceļu platuma problēma nav atrisināma ar mazāk ietekmējošu/arī lētāku pieeju?
Interesanti- bijušā dzelzeļa aizsrgjoslu piederība? Tām paliekot LDzC pārziņā tiek attīstīts šķedojamā materiāla bizness? Būs aizbildinājums-tiek attīstīta veloceliņu struktūra. Mājienu sapratāt?...
2020-04-29 11:27
jasjka 1 2 Ja naudu liek valsts infrastruktūrā - ceļi, lidostas, dzelzceļš - tas ir nākotnei! Milzu stikla siltumnīcu Daugavas krastā būvēt 2008-tajā - lūk tas bija noziegums. Tagad tukša stāv.... labāk 2vus tiltus būtu uzcēluši... 2020-04-29 14:07
jurks 1 1 protams! naudiņa jau sadalīta, cik kurš iekasēs, tāpēc ieinteresētie ir nepajokam! bet cerēsim, ka saprāta balss ņems virsroku! 2020-04-29 14:51
DanaL
3
Anis, tu laikam noģībtu, ja iepazītos, piemēram, ar Nīderlandes veloceliņu struktūru. Nerunāsim pat par to, ka veloceliņi nav vienkārši josla uz autoceļa, bet pilnīgi atsevišķs ceļš. Un lokveida krustojumos ir atsevišķs ceļš priekš velo. Un valsts ir gandrīz pilnībā izbraukājama ar velosipēdiem, ar pavisam nelieliem izņēmumiem. Un velosipēdistu ir daudz. Velotransportu izmanto ļot daudz cilvēki no jauna līdz vecam un neredz iemeslu braukt prom no savas valsts.
Es neceru, ka man kādreiz izdotos izbraukāt Latviju pa drošiem veloceļiem vai vismaz aizkļūt uz darbu 8-10 km attālumā ar velo, bet, ja par to tiek domāts, esmu abām rokām "par", jo ceru, ka vismaz mani mazbērni to piedzīvos.
Nu ir jāielaiž Latvijā iekšā progress. Bez tam, mūsu valstij līdz normālas Eiropas valsts ceļu struktūrai ir kā līdz Mēnesim. Esošais dzelzceļš novests līdz kliņķim, daudzi maršruti jau sen vairs nedarbojas. Bet, ja nav ceļu un dzelzceļu, arī cilvēki aizmūk no šīs valsts... Priecājieties, ka beidzot kaut kas notiek.
2020-04-29 15:06
AivarsN 1 1 Savest kārtībā Latvijas ceļus, kuri tiešām ir ļoti bēdīgā stāvoklī, būtu patiešām vērtīgs ieguldījums valsts ekonomiskajā attīstībā. Bet kādu reālu labumu dotu tāds super dārgs dzelzceļš,kuru pa retam izmantos tikai pavisam neliela iedzīvotāju daļa? Daudz lielākam skaitam, tas radīs tikai ļoti nepatīkamas problēmas. Ja apdzīvotība Latvijā būtu līdzīga Indijai, Ķīnas ekonomiski attīstītājiem reģioniem, tad skaidrs. Bet mēs esam palikuši tik maz un vairāk nekļūsim. Lai ērtāk pamest šo valsti palikušajiem? Tamdēļ jau nav vajadzīgi tik milzīgi kapitālieguldījumi. 2020-04-29 15:28
dabasmiilis
2
3
Neredzēju nevienu spēcīgu argumentu , kādēļ mums to eiro-dzelzceļu vajag.
Tik vien ,ka prastie ļautiņi lētticīgi tic pasakām un solījumiem /debess mannām ķīseļa krastos/, saslēgsimies ar Eiropu , nu tik būs mums medusmaize un vienlīdzība. Ja nu vienīgi vieglāk būs valsti izzagt , vai sekstūristiem atbraukt.
Ukraina ir kā piemērs , tur ne to vien viņiem sasolīja , nāciet bariņā , būsim vienoti , jums būs tādi labumi par kādiem sapņojuši neesat , būs tāds līmenis visās sfērās , brīvā tirdzniecība , beigās nekas vairāk kā lēta prostitūcija un lēts vergu darbaspēks , nekā cita tur neesmu redzējis. Cik esmu dzirdējis ,tad viņu ražojumus nekam īsti nevajag ,aizbildinās Eiropas smalkie kungi ar kvalitāti utt... NABADZĪBA ,tas ir viss ,ko viņi ieguva , no nabagiem kļuva vēl nabadzīgāki!
Es vēl saprastu ,ja tā Eiropa būtu pasaku karaļvalsts ,no kuras ko pamācīties , patiesībā ir otrādi , viņiem būtu jāmācās no mums.
Bet to jau vergiem un klaidoņiem neiestāstīsi!
2020-04-29 15:38
anis
1
2
DanaL-diez vai ģībtu,pats ikdienā izmantoju šo rīku un protu novērtēt pārdomātu infrastruktūru.
Bet katra dzelzceļa līnija organizācijas brīdī prasa no apvidus zemju īpašniekiem upuri,bet šajā gadījumā viņi paliks skatītāju lomā(un maksātāju arī). Zinājāt,ka Latvijā bija ap 3000 km dzelzceļa līniju-velobraucējiem būtu ko darboties,ja lielākā daļa nebūtu vienkārši izniekotas.
Kaut kā nemanu šeit progresu-tikai kāda biznesa intereses... atrisinātas uz citu rēķina!
2020-04-29 16:11
rokons
1
Ceļos mūsu nākotne - Kārļa Ulmaņa citāts.
Tikai tiem jābūt visa veida.
Vello ir faktiski nākotnes un pagātnes sajaukums. No Amsterdamas uz Utrehtu ar vilcienu daudz ērtāk un ātrāk nekā minot pedāļus.
Daudz patīkamāk vējainā rudens vakarā, kad lietus un vēji sitas logā, sēdēt savā nelielajā siltajā mikrotelpā un palēnām no darba virzīties mājup, nevis pedāļus mīt,pret vēju cīnoties (ak, vai, tas prasa laiku, un ne mazo). Bet ir arī patīkami ar elektrotransportu līdz labi sakārtotai dzelzceļa ēkai piebraukt, pavadīt gan gaidot, gan braucot ap 20 min, paņemt stāvvietā esošo savu braucamrīku, un ierasties mājā, kur apkārt mīlīga diezgan apkārtne un svaigs gaiss.
2020-04-29 16:15
anis 2 Nav jau runa par to vai dzelzceļš ir vajadzīgs,bet par to kā dzīvot! Pārdomāti attīstot iedzīvotāju vajadzībām atbilstošu valsts infrastruktūru vai atsevišķi biznesa projekti interesentu labā, piespiežot to apmaksāt visus... Arī via baltika nāca ar tādu pašu "pompu"-vai mācības nebūtu jāņem vērā? Likmes kāpušas... 2020-04-30 12:22
rokons
2
Pag, bet kas Via Baltica slikts?.............. ne visos posmos pabeigts, ber fūras uz un no Tallinas - Helsinku prāmjiem ripo ik dienu.
Cilvēku dzīve jau nemainīsies, dzīves vajadzību apmierināšanai varbūt būs nedaudz citas formas, galvenokārt pēdējās desmitgadēs straujo telekomunikāciju attīstības dēļ.
Bet desu pa vadu nevar aizsūtīt, cilvēku vēlmi apmierināt savu ziņkāri svešā vidē esot arī nekur nepazudīs.
Būs darba braucieni, jo ne vienmēr var par kaut ko vienoties attālināti, kaut iespējams, ka dažas lietas varēs telekomunikāciski ( eh, kas par vārdu :) ) izlemt.
Laikam jau tas TV 3 īsraidījums šo tēmu uzcēla, bet tas patiesi bija interesanti kā potenciālos konkursantus iepazīstināt ar darbības vidi attālināti. Jaunas tehniskās iespējas rada jaunus risinājumus, kas esošos ierobežojumus sekmīgi apiet.
Par infrastruktūras harmonisku attīstību jau nav iebildumu - viss tā patiesi ir, arī RB projektā daudz kas papildināms, bet lai to papildinātu, tam vismaz ir jābūt :)
2020-04-30 13:03
Jurij__1962 1 1 kam dzīt jaunu dzelszceļu paralēli esošai kad var esošajā ceļā ielikt papildus sliedi euro standarta vilcieniem ? 2020-04-30 17:53
anis 1 1 Tā vien šķiet,ka netieku saprasts-harmoniskas attīstības pamatā ir cilvēki un to dzīvesveida nodrošinājums,arī valsts mēroga interešu atbalsts,ne atsevišķi biznesa projekti,nepatīkami ietekmējot daudzu cilvēku dzīvi. Arī Dienvidu tilts bija vajadzīgs,bet vai par tādu naudu un tādu apsaisti? 2020-04-30 18:44
CoCoSan
3
Varēji uzbūvēt lētāk, kādēļ tagad par to vairs runāt?
Tiem kam nevajag dzelzceļu, droši varēsiet boikotēt. Man vajag un atbalstīšu tā būvniecību. Un cik var runāt, kas gribēs, budžetu aptīrīs vienalga, tad lai vismaz ko derīgu valstij uzbūvē.
Ja tik gudri, kādēļ joprojām neesat valdībā? Klusi pirst nav malku cirst.
2020-04-30 19:09
rokons
1
Ref 17:53
Derētu paskatīties uz RB trases atrašanos kaut tikai Latvijas teritorijā, tad nerakstīsi muļķības.
Ceru , ka skolā esi gājis, un spēj saprast, ka pie sliedes pēdas platuma 150 mm, nevar izmainīt špūres platumu par ~ 80 mm............
Eiropā Spānijas vienā daļā tā patiesi darīja, bet tur špūre bija 1600 mm, Un tas tika veikts uz KOKA gulšņiem, kur ātumas 120 km/h ir maksimāls ko var atļauties.
2020-04-30 19:11
rokons
2
Dienvidu tiltu diezgan bieži lietoju, man liekas diezgan ērts un daudzfunkcionāls. Daugavas kreisā krasta daudzi objekti diezgan labi sasaistās. Vismaz manu dzīvesveidu tilts noteikti uzlabo, nedomāju,ka citiem ir savādāk.
Jā, bija arī cietēji, kuru īpašumos nācās iejaukties, diemžēl, jaunu veidojot, vecais tiek ietekmēts, pat nojaukts. Ieguvēju gan parasti ir vairāk.
2020-04-30 19:21
Jurij__1962
1
19:11 jāatjauno Metallurgs - bomžiki sanēsis teraudu, paši atlīsim tādas špūres kādi vajag un nevajadzēs vilkt jaunu Dz.ceļa līniju
Tā strāda Ķīnā un viņi paliek bagāti, bet mēs 1mēr būsim "prātīgie"
2020-04-30 19:24
anis
19:09-klusie pirdieni ir vissmacīgākie...
19:11-uz vienas pēdas var atrasties arī divas galvas! Nu gan ieciklējušies-un kas teica,ka jābūt sliedēm uz zemes?...
nākamās atbildes
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 40 (kopā 49) | nākamās >> |