Rail Baltica :(
Vot tikai to mums pietruka līdz pilnai laimei - darbi jau uzsākti. Nezinu vai tas ārprāts pāries pats.CoCoSan 2 14 A kas, gribēji joprojām zirga pajūgā pārvietoties? Par ko atkal pretenzijas? Man viss apmierina, beidzot stacijas, tirgus un autoostas rajons būs sakārtots un ar vilcienu uz Tallinu vai Berlīni. 2020-04-28 20:38
Jurij__1962 4 2 es arī lidot baidos :) to laikam ceļ priekš tādiem fobiem kā mēs :) 2020-04-28 20:42
dabasmiilis 11 1 Un kad tāds noskries no sliedēm sapostot visu zaļo Latvijas dabu , ar eļļu pielejot grāvjus, tad maz neliksies. 2020-04-28 20:53
CoCoSan 3 4 Nu nejau man bija pretenzijas pret ātrgaitas dzelzceļa satiksmi, bet jā, kapeiksitējiem un dabasmīļiem mums ir plānā izveidot zirgu novietnes 😜 2020-04-28 20:57
Jurij__1962
6
2
nu jā - mēs kapeikas neskaitam - ko mums nieki 6 miljardi :(
(kuri beigās iznāks 12 mlrd)
2020-04-28 21:03
Kaskaade
2
6
Varētu padomāt tev vienam visi 6 mljrd būs jāatdod.
P.S. ja nevari mainīt apstākļus, maini attieksmi pret tiem
2020-04-28 21:08
dabasmiilis 6 2 Zirgu pajūgā ir romantika , īpaši ,kad zirgam papūš ,vai nomet pa kādam zirgābolam , grūti aizmirst to smaržu ,tas tā pat ,kā egles smarža - vienreiz ievilksi nāsīs un mīlestība pret to uz visu mūžu. Dabiska. 2020-04-28 21:12
Jurij__1962
7
1
deram ka prieciņš beigsies ar visam 12, nu 10 točno !
kad raksim tunneli zem Agenskalna ? :)
2020-04-28 21:14
anis
5
4
Mūžīgi smaidīgie un ar visu apmierinātie mīt Sarkankalnā... Rīga ir nabaga-kā ierīkos,tā būs!
Visu laiku notiek plēšanās par ietekmi,krējuma nosmelšanu,savu interešu uzspiešanu. Pajautājiet kā jūtas "sadalītie",kam ķēķis vienā,bet pagrabs otrā pusē! Nav ko vazāties pa pasauli-kovids atgādina...Tā dižākā problēma atradusies! Esošos dzelzceļus izputināja,lai pavērtu ceļu jaunbūvei? Ciki to izmantos un kas segs zaudējumus?
2020-04-28 21:49
ube 1 6 Tas beidzot ir viens labs un progresīvs projekts. Lai izdodas! 2020-04-28 22:40
Jurij__1962
3
labāk paši ceļus uzbuvētu labus, visādi viaduki, tilti, a to celam lai igauņi uz Berlinu brauca, a ja galu galā nebrauks ?
paši brauksim, bet pašus kļūst vismazāk katru gadu, teicot tas amerikaniem tankus ātri pārvietot - ļoti šaubīgs arguments, dzelzceļš ļoti nedrošs transportēsanas veids, viegli novēdams no kārtības un grūti labojams
2020-04-28 23:02
Orchia 11 Nu un ko lai tagad daram?- tev nevajag un ir par dārgu, bet man vajag un cena apmierina. Kādēļ visā jāmeklē un jāatrod sliktais? Kas gribēs, nozags bez dzelzceļa, tad jau labāk lai dzelzceļš top. Vismaz kāds labums 2020-04-28 23:27
av2 6 Man jau sskkiet, ka liidz pasaules liimenna vilcienu satiksmei , kur ir kaartiibaa, riktiigs aatrums vilcienam utt, Latvijai veel lloti .....nu lloti garss cellss ejams. 2020-04-29 00:46
AivarsN 10 4 Ja tā parēķina, cik daudziem Latvijas iedzīvotājiem tas radīs problēmas, zaudējot iekopto dzimto zemi, mājas, senču stādītos kokus, nenormāli sarežģīs satiksmi ar teritoriju otrā dzelzceļa pusē, tad tie strādāt un ziņkārību apmierināt gribošie, lai labāk brauc ar autobusu. 2020-04-29 00:57
jurks 8 2 kā mums parāda apstākļu attīstība ar šo vīrusu, tad visāda veida ceļošana tiks piebremzēta!!!! nevarēsim vairs pēc sirds patikas joņot pa pasauli turpu šurpu! līdz ar to šādi megaprojekti ieņems savu vietu arhīvā, tā pat kā slavenā Rīgas metro iecere!!!!! 2020-04-29 02:41
Virgo 9 3 Latvijas Dzelzceļš atlaiž simtiem darbinieku jo nav ko pārvadāt.... bet Auseklīši grib būvēt vēl vienu dzelzceļu... Es šitajā murgā nepiedalos ! 2020-04-29 07:42
krumuzagis moš var piešeptēties, kārtīgs latviešu strādnieks staigā džinsos pīpis zobos un sapņo par savām brūtītēm, bet ja sapņo tad acīm ciet, kā teica datortante alkošeptē, kāds atvaļinājums , jāstrādā 2020-04-29 07:44
rokons
1
9
Skumji, ke te arī ir muldētāji, kas pilnīgi neko nezin par transportu. Šis projekts vismaz ļaus kādreiz pieslēgties Eiropas dzelzceļu tīklam.
Plānotās RB prasības ir ļoti tuvu Vācijas ātrgaitas tīklu parametriem.
Jā, nav Francijas vai Japānas parametri, bet labāki kā esošie Zviedrijā vai Somijā.
Par esošo tīklu - nožēlojamie zaudētie apm. 10 gadi, kad šleseristi uz jaunu pasažieru vagonu iepirkumu gribēja rokas pasildīt noveda pie tā ka Latvijā nav efektīva pasažieru pārvadājumu sistēma, kas ļautu 2 st aizbraukt līdz Daugavpilij vai Liepājai.
Bija tak brīdis, kad no Ventspils uz Rīgu brauca 1 st 50 min. Bet tad savu stipro vārdu teica Lembergs! Un tagad ir tā kā ir - kravu nav, un vagonu arī ne.
Cerams,ka RB būs labāk pārvaldīts. Tik žēl, ka viss tik lēni notiek
2020-04-29 08:42
DanaL
3
6
Jā, pareizi. Nost ar vilcieniem vispār, vai ne? Tāpat kā ar metro un daudziem citiem pārvietošanās līdzekļiem.
Nesaprotu, kāpēc latviešiem vai latvijciem vienmēr tādi iebildumi pret visu jauno.
Jums tik gribētos neko nedarīt, neko nekustināt... A pastalās lēkāt un kāļus grauzt arī negribiet.
Pārcel savu "ārprāts", uz,piemēram, piegružoto apkārtējo vidi. Ot, tur gan šobrīd vērojams pilnīgs ārprāts.
2020-04-29 09:10
Virgo 5 4 Tas ir tāpat kā Jums jau garāžā ir viena mašīna (Latvijas Dzelzceļš) ar kuru nekur nebraucat , bet gribat nopirkt otru, jo tā vairāk ATBILST Eiropas standartiem..., pēc šitās koronkrīzes Pasaule noteikti mainīsies, neviens nezina kāda tagad būs Pasaule , cik būs ceļotgribētāju (kādi būs ierobežojumi) bet ātrgaitas dzelzceļš jābūvē NOTEIKTI...:) 2020-04-29 09:47
krumuzagis talk to talk, walk towalk,laikam cilvēki no inženieru pasaules varētu ko teikt, droši ka augsutmā strādājot sanāk prātā visas iespējamās bailes, varbūt tādeļ... nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 49) | nākamās >> |