Patērētāju tiesības
Patērētāju tiesības - jautājumi un diskusijas
Pretenzijas pret tievēšanas līdzekli Fito Spray. Kur griezties? (13)
Internetā pilns ar Fito Spray reklāmām - unikāls līdzeklis tievēšanai, ir konkrēti skaitļi, milzīgi, cik notievēsi. Pasūtīju, un kas - uz tāda paša izskata kastītes rakstīts - mutes atsvaidzināšanai. Un ne vārda par ...
Internetā pilns ar Fito Spray reklāmām - unikāls līdzeklis tievēšanai, ir konkrēti skaitļi, milzīgi, cik notievēsi. Pasūtīju, un kas - uz tāda paša izskata kastītes rakstīts - mutes atsvaidzināšanai. Un ne vārda par ...
http://otzovik.com/reviews/sredstvo_dlya_pohudeniya_fito_spray/ ··· Patērētāju tiesības: Pretenzijas pret tievēšanas ... lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »
Apavu atgriešana (13)
nopirku kurpes ns king veikalā. rakstīts, ka īsta āda, bet pēc divu dienu valkāšanas purngalā āda iet nost (izrādās, no ādas nav ne smakas). vai es drīkstu kurpes nest atpakaļ uz veikalu, kaut arī viņas divas dienas esmu ...
nopirku kurpes ns king veikalā. rakstīts, ka īsta āda, bet pēc divu dienu valkāšanas purngalā āda iet nost (izrādās, no ādas nav ne smakas). vai es drīkstu kurpes nest atpakaļ uz veikalu, kaut arī viņas divas dienas esmu ...
ps.labi,kvalitatiivi,daargo brendu origjinaalie apavi tikai humpalaas! 2 gadus var nest atpakaļ, ja ir brāķis! Laba reklaama tam "ns king" veikalam.:D
Ja jau taads veikals veel savu eksistenci velk, tad jau to tupelju noiets ir labs un pieprasiijums uz preci ir,...jo ne jau visi to tupelju pirceeji zin, ka ES pastaav arii pirceeja tiesiibas, ko atbalsta likumdoshana. ··· Patērētāju tiesības: Apavu atgriešana lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »
Preces atgriešana (6)
Nopirku veikalā loku šķēres, uz vietas nepārbaudīju vai strādā. Pārdevējs it kā ieslēdza un pateica, ka silda, uzticējos. Nākamā dienā mājās ieslēdzot, konstatēju, ka tās nestrādā. Vai man ir tiesības veikalā ...
Nopirku veikalā loku šķēres, uz vietas nepārbaudīju vai strādā. Pārdevējs it kā ieslēdza un pateica, ka silda, uzticējos. Nākamā dienā mājās ieslēdzot, konstatēju, ka tās nestrādā. Vai man ir tiesības veikalā ...
(1) Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:
1) attiecīgi samazina preces cenu;
2) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu;
3) apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;
4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.
Raksti iesniegumu veikalam, ka gribi atpakaļ naudu un iesniegumam pievieno čeka kopiju. Tikai iesnieguma kopiju sev saglabā un prasi, lai uz tās veikalā parakstàs par preces saņemšanu atpakaļ. Kad vińi nolems Tev atmaksàt naudu, atdosi viņiem čeka oriğinālu. ··· Patērētāju tiesības: Preces atgriešana lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
Preces atgriešana. (22)
Kādēļ citās ES valstīs pircējs 14 dienu laikā var preci atgriezt neko pat neskaidrojot/ iepakojumā un saglabātu čeku/ un kāpēc LV tā nevar? Piemēram SIA" JUSV Trade" veikalā Maskavas ielā 37? Ar ko mēs sliktāki? Varbūt ...
Kādēļ citās ES valstīs pircējs 14 dienu laikā var preci atgriezt neko pat neskaidrojot/ iepakojumā un saglabātu čeku/ un kāpēc LV tā nevar? Piemēram SIA" JUSV Trade" veikalā Maskavas ielā 37? Ar ko mēs sliktāki? Varbūt ...
Jebkuru preci pērkot internetā, uzmanīgi ir jāizlasa konkrētās izvēlētās preces samaksas, piegādes un preces atgriešanas iespējas,...šāds sīks apraksts tiek pircējam piedāvāts izlasīšanai. Metot preci savā interneta pirkuma grozā un par preci samaksājot,...Tu esi piekritusi konkrētā tirgus nosacījumiem, neatkarīgi no tā, kurā pasaules malā vai galā atrodas interneta veikals. Nu nezinu gan, mana pieredze rāda ka pirkto preci var atgriezt veikalā atpakaļ (ja oriģinālais iepakojums ir normāli atvērts un prece nav gluži pa dubļiem mētāta + čeks), grūtāk ir dabūt naudu atpakaļ, bet samainīt pret citu preci ir ok. Cita lieta ka ir pārdevēji kuri piekopj strausa politiku unnegrib pirkstu pakustināt lietas labā, jo tā ir vienkāršāk. Pieprasi nodaļas vai veikala vadītāju, tad sāk kustēties. Specs69, nevajag jau nu visu norakstīt uz "stulbumu, neizlēmību un neprasmi". Ir dažādi gadījumi.
Konkrēti K-rautai atgriezu ievērojamu daudzumu flīzes, jo veikalā neviens tev visas pakas vaļā netaisa, savukārt, mājās izrādījās, ka dažādi krāsu toņi vienas partijas ietvaros, flīzes izmēros peld virs ierastajiem pāris mm, tās pat bija diagonālē greizas...
Kur te pircēja neprasmes vai stulbums, ja tas ir vnk ražotāja brāķis? ··· Patērētāju tiesības: Preces atgriešana. lasīt visu diskusiju (22 atbildes) »