Cik ilgā laikā banka parasti atsūta atpakaļ kļūdaini veiktu maksājumu?

Pārskaitot naudu no Nordbankas uz Svedbanku (caur internetbanku), cilvēks kļūdījies, norādot konta numuru. Nauda tagad ir iestrēgusi jau piekto dienu. Cik ilgā laikā to naudu parasti atsūta atpakaļ uz nosūtītāja banku?

velneens16 (2010-11-17 15:24)      A uz pašu banku biji, izrunāt notikušo... ? Ja ne, tad vari gaidīt kamēr....

utji_butji (2010-11-17 15:26)      Jāiet uz banku un jāraksta iesniegums, tad ir cerības kļūdaino naudu dabūt atpakaļ savā kontā. Citādi var arī neatgriezt. Protams, banka paņems komisiju par iesnieguma izskatīšanu.

vnkdieviete (2010-11-17 15:34)      sūtītājam jāiet, jo viņam ir kaut kādas izdrukas . par cik svētku dienas pa vidu, tad jārēķinās ar kavēšanos, bet maximlais var būt mēnesi.

riks (2010-11-17 15:40)      gadās, ka nekad mūžā.

staavulis (2010-11-17 15:44)      ...nu nolamājies,ja paliek vieglāk:)

ziemelis (2010-11-17 15:45)      Norēķinoties veikalā ar karti, ja atceļ darījumu, nauda atnāk atpakaļ kartē pēc kāda 1/2 mēneša, bet atnāk...

joens (2010-11-17 16:02)      DnBNord visu var izdarīt internetbankā, nekur nav jāiet. Kļūdaino maksājumu atsaukt un veikt jaunu maksājumu pareizi. Nauda atpakaļ nebūs momentā, bet būs. Tiesa, saņēmējs to dabūs vien pēc prazņika.

av2 (2010-11-17 17:10)      nauda ir vienkaarssi ieskaitiita svessa knotaa, tas viss. Ja suutiitaajs neies uz banku, un sanneemeejs "skalli" nebriiniisies, tas viss taa arii paliks. Ir pieredze man. Reiz uzradaas man uz nedeellu n-tie sstuki manaa kontaa, un taapat arii nozuda, pat duumi nepalika :((
Varbuut viniem ir kaads 24/7 telafona nummurs? Lai pazvana tak...

av2 (2010-11-17 17:21)      hmm,Just , ja paarskaitot ir veel kas uzraadiits, ne tikai viens konta #, tad jau loggiski, ka taa naudinna gaida tevi :)
Lai veicaas :)

blaumane (2010-11-17 18:15)      man bija līdzīgi, naudu atgrieza pēc divām dienām, uz banku negāju skaidroties, viņi paši kaut kā tika galā, pazust nauda nevar, jāpagaida, jātrennē pacietība:))

huligansshortos (2010-11-17 18:26)      Nesen tak bija tvnetā raksts pa šo tēmu.
Finālā nonāca pie tā, ka ja "labticīgais" ieguvējs pats nav gatavs atdot to naudu, tad var palikt arī tā ka atpakaļ neko nedabon :)

lietotajC (2010-11-17 18:35)      -> joens: vai tam nav kaut kaads tarids. Zinu, ka DNB, lai atsauktu aarzemju maksaajumu, ir kaut kaada ~30 LVL maksa...

jasmiine11 (2010-11-17 22:48)      Esmu stradajusi bankaa.Ja suutitajs norada nepareizus datus,tad nauda latos atgriezas atpakal suutitaja kontaa/ja maksajums bija valuuta,tad tiesaam sutiitajam jaaskaidro bankaa/. Esi paarliecinaats,ka tiesaam nauda tika paarskaitiita?

Vicky_Cristi_Barcelo (2010-12-03 01:26)      vienkarshi jauzraksta iesniegums bankaa vai briivas formas riikojums (iesniegums) internetbankaa ar situacijas raksturojumu un pieprasijumu naudas atgriezsanai.

Kalvina (2010-12-19 21:51)      Diez vai banka atbild par pašu veiktiem sūtījumiem- ja naudu kāds ir saņēmis, banka nevar zināt, ka esi kļūdījies, gribējis kādam citam:)

sunshine21 (2011-03-05 18:13)      So, ja maksājums ir veikts 5as dienas iepriekš, skaidrs, ka nauda ir nonākusi svešajā kontā, un to varēs dabūt atpakaļ TIKAI un vienīgi tad, ja konta īpašnieks ļaus debatēt savu kontu!!!Banka vien nevar pieņemt nekādu lēmumu.. Vēl pastāv jautājums..vai tiešām cilvēks vsp ir veicis pārskaitījumu, jo ar bankas rekvizītiem jau nu parasti esam diezgan uzmanīgi...

sunshine21 (2011-03-05 18:16)      jasmiine11 jā, ja konta nr. ir norādīts neeksistējošs, tad nauda tiek ieskaitīta atpakaļ kontā, bet šajā gadījumā, ja ir pagājušas 5as dienas, izskatās, ka kāds tomēr to ir saņēmis..

disneja (2011-06-04 13:12)      Ir bankas, kurās, ja nesakrīt konta Nr. ar saņēmēja vārdu pēc pāris dienām atgriež kļūdaino maksājumu (Swed un Citadele noteikti), bet DnB Nord nauda aiziet pa smuko prom pat, ja uzrāda tikai konta Nr. un vārds nav bijis norādīts :)

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu